HTML

IndaVideó

monoton minimaraton

2017.11.02. 18:56 olahtamas-

Reggel a temetőlátogatás után felsétáltunk a Hóvirág utca végénél levő Mindszenti szoborhoz, ahonnan a zöld kereszt jelzésen kapaszkodtunk fel a Széchenyi hegyre.

Épp érkezett egy kisvasút:

Szép idő volt, így fel sem merült, hogy felüljünk rá, hanem folytattuk utunkat Normafa irányában.
Rengetegen voltak a rétesesnél, így egyből mentünk tovább de olyan sokan voltak, hogy inkább átmentünk a másik oldalra, ahol az Erzsébet térdeplőnél már alig volt ember.
A Libegőnél megint sokan voltunk, itt átvágva a tömegen, a zöld háromszögön ereszkedtünk le az átjáró barlanghoz vezető új turistautat is útba ejtve.

Szépjuhásznéhez érve megebédeltünk, majd beneveztünk egy minimaratonra, ami a már jól megszokott útvonalon haladt érintve a Hárs-hegyi kilátókat.

Sok ismerőssel találkoztunk, néhányukkal váltottunk is szót, de hamar célba értünk, ahol begyűjtöttük a díjazásunkat.

Visszafelé már vonattal mentünk, de még volt 15 perc az indulásig, így lesétáltunk Budaszentlőrinchez a Pálos romokat megnézni.

A vonaton is találkoztunk kedves ismerősökkel, az utazás végén, pedig a zöld sáv jelzésen mentünk le a Széchenyi emlék érintésével a Szépkilátás cukrászdához.

Természetesen magunkhoz vettünk néhány süteményt, nehezítendő az esti asztalfoglalásunkat a Bonyai étterembe, de az már egy másik történet :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.