HTML

IndaVideó

Buli

2010.06.23. 08:49 olahtamas-

Lakjunk már jól egy kerti bulin :)

Nézzük mi is van a kondérban ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugye eszünk valami finomat:

 

 

 

 

 

 

 

 Nyugi mindjárt kész:

Én is kaphatok belőle?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jut mindenkinek, még a celebeknek is:

 

A cicák csak simogatást kaphatnak:

 A szememben már tükröződik az éhség:

 

Na végre megvolt a kaja előtti fürdés is:

Én is kicsinosítottam magamat a kajához, de semmi buzulás :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaja utáni szieszta:

Mindenki jóllakott, mert én már dugig vagyok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csináljunk még pár fotót:

Nincs desszertnek palacsinta ?

Akkor felkötöm az orromat :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na ennek a bulinak is vége, pápá mindenkinek:

Köszi, Köszi!

Reméljük lesz még ilyen buli :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://olahtamas.blog.hu/api/trackback/id/tr472102925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása